I feel good

nä. Fick avbryta träningen idag pga yrsel, fyfasen? red en sväng imorse på chester och det gick "bra" jag hade just precis vaknat och gett hästarna frukost och ätit lite själv, när jag gav mig ut i minusgraderna i 1,5 timme. Helt galet, jag borde legat och sovit. Hur eller som, en skrittrunda i "bergen", eller, bergsknallarna i skogen. Hatar verkligen att rida på vissa ställen i skogen, speciellt på små stigar där markägaren börjat röja, så det ligger träd överallt. Bra träning för hästen att skritta igenom och lyfta på fötterna lite, men lite mindre bra ifall man vill komma därifrån snabbt. Kanske därför jag rider där på morgonen och inte kvällen? :D

Hade velat rida i sjön, men känns lite taskigt mot hästen att blöta ner honom när det är flera minusgrader ute... Vart tog sommaren vägen, när man kunde rida och bada varje dag, slapp frysa och bara hade det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0