ordbajs

Ibland kan jag undra
om det en dag
växer fram värderingar
som anses sunda

men du är ju bara en
människa

med fel och brister
hjärtat fixat med klister
en tuff fasad
men ska vi slå vad
du kan om du vill!
ordbajs/songwriting när man inte kan sova
det är till 100% det bästa, kan jag lova.
Skulle spelat in en videoblogg för er skull,
men jag har för mycket hull
grannarna får inte bli sura
mig kan ingen lura
kanske ska jag alltid blogga på rim?
ibland kanske jag måste prata om kim
för jag kommer inte på nåt annat rimmar
nu är jag så trött att jag tror att jag svimmar
nog med vispopspoesi för idag,
nu ska jag sova, jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0