Avslöjar mig

Såhär är det: Jag läser vissa "kändisbloggar". Typ dessies och kissies. Och idag kände jag verkligen att dessi inte vet vad hon pratar om. Varje gång jag läser deras bloggar undrar jag varför jag fortfarande läser, och dagen därpå gör jag om det. Nevermind. Är ju bra att hon gör ridsporten känd? :s

Nä. Nu på förmiddagen har jag varit på vårdcentralen och fått nya skenor till fingrarna på ena handen. Skitjobbigt att försöka skriva på dator med dom, skriver faktiskt bara med pekfingret på höger hand. Och skriver snabbt ändå!!!!!! Just amazing huh.

Nu är det eftermiddag och om 20 minuter börjar jag engelskan. Jag ska gå på den och snora jätttemycket och vara jätteirriterande. Bra va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0