Du har taggarna utåt och det skadar ingen utom dig själv

Idag skiner solen, jag ska ut och rida. Ska galoppera i sandgropen, han har inte fått galoppera på på ett tag, men idag så :) Tror också att det är lite fastare underlag i sandgropen nu när det regnat så mycket. Får hoppas på det! Chester kaaanske har träningsvärk idag, han fick ju göra skänkelvikningar mer eller mindre i 40 minuter igår. Men han lossnade jättefint och jag har grym träningsvärk! Vad ska man egentligen äta för att bli av med träningsvärk snabbare? Sånt kanske jag ska fråga mina proteindrinksdrickande skolkamrater, ni borde ju ha koll på sånt? Eller så kanske alla är så vältränade att ni inte får träningsvärk längre. Är avis på er i så fall.


Irriterar mig på folk som alltid har taggarna utåt. Men äh vafan, det är DE och ingen annan som går miste om mycket fint och bra. Skyll er själva surisar. Ni får ej förstöra min dag med gnäll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0