hjälp

Tror man inte lite för mycket om sig själv, om man, oavsett vad, tror att folk "härmas" för att de gör likadant i vissa situationer eller har likadana grejer? Om man dessutom gör värsta grejen av det? Hjälp i havet. Håller på och fila på lite nytt hit till bloggen, ett samarbete iaf med kanske linköpings roligaste person, och sen nåt mer som är hemligt men som jag jättegärna vill ha. Smakar det så kostar det, tyvärr... Vi ska bara typ, lista ut på vilket sätt samarbetet blir roligast för både er, våra läsare och oss själva. Jag är en egoistisk lat bloggare som inte gör nåt för mina läsare som jag inte tjänar själv på. Hemsk jag är va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0