hur jag håller mig i form

ni har redan sett julias (http://juliasjodin.blogg.se) sätt att hålla sig vältränad. Vill ni däremot se ut som jag (jämntjock uppifrån och ner) är detta mina hemligheter:

1. bli sjuk och tappa matlusten ofta.
2. alla borde trycka i sig en hel chokladkaka ibland, choklad är nyttigt för dig.
3. snöa in totalt på olika grejer. Ett tag sprang jag massor (okej, två dagar), ett tag körde jag hollywood-grejen (hur jag fick silikonkropp helt naturligt?! Välbalanserad kost, mycket vatten och pilates) och som sjuk äter jag nästan bara råkost.
4. stå på händer. Lek att du är akrobat. obs varning för skador
5. ät godis. oboy. vad tusan du är sugen på.

the way to tha killerbody!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0