lalala

Fy fan så hårt det suger att inte ha någon röst när man är så himla sugen på att sjunga! Självdisciplin på högsta nivå, jag vill spela instrument, sjunga, låta, och så har jag ett luftrörssystem som är jättetrasigt?! Jogga är inte nyttigt för min kropp.

Är det inte ganska... pinsamt för mig att jag joggade 10 minuter utan att pausa i förrgår och efter det får jag svårt att andas och halsont som FORTFARANDE håller i sig? Nä. Jo. Mer träning. Men inte ens träna får jag göra när halsen mår som den gör? Blir knäpp. Har massor energi i mig som bara måste släppas uuuuuuuuut men det får jag inte! BLÄ. ogillaogillaogilla.

Jag är helt hyper. Vad ska jag göra åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0