night

Världens näst mysigaste katt och jag ligger i sängen och försöker bli lite trötta. Fast det är SJUKT kallt. Försöker få henne att ligga på fötterna men det var tydligen inte så roligt nä?

Jag har iaf satt upp en plan för mig och Chester, men den är lite beroende på dagsform och om jag får tag i en sadel. Vi ska tävla om 3 veckor. Har inte bestämt klass än men det blir väl något litet eftersom vi inte hoppat "banhoppning" utan mest bara varit hardcore indianer och hoppat naturhinder. Gissa vems häst som blivit en fena på upphopp? Hoppashoppashoppas iaf att både transport och sadel är i ordning då, så vi får komma ut lite :) Är så fast besluten nu, när det går såhär bra tänker jag iiiinte sluta!

Tråkigt nog hände en lite tråkig grej igår. Tar inte upp det ännu, men då ändrades mina helgplaner lite. OM jag nu skulle orka trots att jag ska jobba på tävlingar i helgen, vill någon inviga pizzerian nedanför mig på fredag kväll? Eller ska jag "bara ta det lugnt" då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0