pinsamt bruden

Läste just något av det töntigaste jag tror man kan finna på internet. Kontakta mig så skickar jag länken. :s

Iaf, hade skolfoto just, det gick hur? Jag gillar ju att vara linslus, vilket Julia fått erfara, haha. Dock tycker jag skolfoton ALLTID blir så stela? summa: Jag gillar att posa fritt, gillar lite mindre att sitta i en klump ihop med 10 andra och se neutral ut. Allt eller inget!

Snart ska jag ha foto nr 2 för dagen, ridprofilfoto. Ska byta om till ridkläder innan, är sugen på att göra det nu men kommer känna mig "lite" utstirrad kanske? Men äh, har ju haft all eyes on me i över 1 år nu, kan lika gärna byta om nu kanske? haha, känns ju inte helt hundra. Ska kanske ringa till nån annan i ridprofilen så vi kan va mongo ihop? Profilkortet är om 40 min iaf, så jag byter om om... 25 minuter kanske? ah.

Hur skulle du reagera om en tjej i skolan satt i ridbyxor? Eller iofs, ryttare är ju fashionistor nu för tiden. Byter nog om. Eller nä. Fan vad ettorna glor redan nu. Glor tillbaka med bigsmile, kanske slutar dom?

Sammanhang och röd tråd var det ju inte gott om i det här inlägget.

Hittar cammen en annan gång, lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och det är vadå för länk `?

2010-09-22 @ 16:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0