SD

Minst 3 av mina vänner är SDare, och det blir bara flr och fler som går över till the dark side. Har jättesvårt att ta dem seriöst, då de på allvar verkar tro att tjejer färgar håret brunt för att känna sig mindre utanför i invandrartäta områden. Inte för att de egentligen vill, utan för att smälta in. Jag förstår inte.

Idag hade jag tänkt mig en slapp och seg dag, måste ju vila ut lite efter den här veckan! Men så en halvtimme efter att jag vaknat skulle jag tydligen övningsköra tur och retur till åtvidaberg. Trots att jag är en sådan awesome driver blev det kortslutning i en rondell och jag höll på att köra av vägen pga hysteriskt skrattanfall. Ni som känner mig vet att jag inte är den som får hysteriska skrattanfall. På vägen hem var jag helt galet ofokuserad och satt och lekte bara, illa!

Nu skall jag gotta mig i det faktum att jag fått en egen status på en community, all thanks to min awesomeness. Är fasen grymt att kunna kicka ur chatten :$ tyvärr missköter sig ingen så får inte använda mina superkrafter. Märker på innehållet i detta inlägg att jag börjar bli hög på socker. Finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0