sov du lilla videung

känner för en rejäl törnrosasömn. Man blir så trött av att sova för lite, konstigt nog. Imorrn kommer Julia och våldgästar mig, tänkte hinna dammsuga och gömma alla kläder i tvättkorgen innan hon dyker upp. Så tror jag att jag lovade henne något onyttigt också för att bygga på hullet lite, MEN jag har inga ingredienser hemma. Alltså tar jag med henne till affären och tvingar henne bära de tunga kassarna eftersom jag inte får? Fy sjutton så smart jag är.

Bajs. Jag tog upp köttfärs ur frysen idag. Imorgon MÅSTE jag laga köttfärssås. Hur lång lunchrast har jag? Inte en chans att jag hinner då. Får laga efter skolan. Om jag hinnr innan träningen.

Jag funderar på att skriva ett smutskastande sanningsenligt inlägg. Tyvärr tror jag inte det är så jättesmart så jag håller mig ifrån det. Eller försöker i alla fall. Allvarligt talat, jag trodde alla människor hade ett värde, oavsett kön? Tänk så fel man kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0