the drugs don't work

blir så himla irriterad. Har varit på utredning för mitt illamående, den har tagit ca 1 månad inkl väntan på alla provsvar och så. Så får jag en medicin utskriven. Kalas, jag kanske kan få må bra nu? Men icke, jag märker ingen skillnad på om jag tar eller inte tar medicinen? Ska det vara så?

När jag ringer läkaren och hör mig för om medicinen, hur lång tid det ska ta innan man märker någon verkan, men... han säger att jag är inbillningssjuk. wtf? Ska strax gå till skolan, när jag mår tillräckligt bra för ta mig hela vägen till skolan. Hatar illamående. Och inte hjälper det att tröstäta? Blir tokig.

Kommentarer
Postat av: Peter Lingeteg

Jag har fått kortisonsprej utskriven tre ggr men inte märkt någon som helst skillnad men läkaren sa att den visst hjälpte även om jag inte märkte det!?

2010-09-10 @ 16:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0