Oj vad glad jag blev

Är ju inte här så mycket längre, har ju fullt upp med hästbloggarteamet. Men iaf, loggade in här idag och kollade läget lite. Hadfe fått en kommentar för ovanlighetens skull! Det var en av mina lärare från högstadiet som berättade om en elev på alleskolan, som fått i läxa att skriva en krönika. De fick in en krönika om problemhästar. Läraren (inte min gamla lärare) tyckte att krönikan var lite för bra och googlade... och hamnade på min blogg! Vad säger ni om det va? Lite nice egoboost såhär på kvällskvisten!

Vill jättegärna veta vem som tycker mina texter är så bra att den vill låtsas att den själv skrivit dem. Och ni får jättegärna använda mig som "källa", om ni behöver material till ngn skoluppgift. Men sammanställ materialet själva, ni får bättre betyg då. Plus ni slipper skämmas när ni blir "påkommna".

Titta, jag fick plats med moralpredikande idag också. Allt är i sin ordning. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0