castingen och så

ah hur gick det idag då? Nja, sådär skulle jag vilja påstå. Gick ej uruselt, men gick inte direkt kanonbra. Tror jag gjorde en najs grimas istället för ett glatt lyckligt leende, eftersom jag blev så hiiimla förvånad och stressad när fotografen tyP "BRA, och så ler du STORT med tänderna" Gillade fotografen, han verkadse asmysig och mitt i alltihop kom hans dotter springande, aaw, liten skruttis på typ 2 år. SÖT.

Tror mina bilder ser stela och vettskrämda ut. Aja, en erfarenhet rikare, nu vet jag hur en stressad fotocasting går till!
Får nog veta inom de närmaste dagarna "hur det gick", fast jag är typ helt säker på att jag inte fick jobbet :)

Efter det åkte jag ut till stallet och red en skolhäst ett pass också, eller pass och pass, men ah. Fortsatte på hennes schema. Ska ta henne onsdag och fredag också har jag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0