Chester 6/2

Idag ÄNTLIGEN fick jag rida igen. Blev mest skritt, är fortfarande uselt väglag. Vi började ge lite kraftfoder igår, eftersom Chester ska igång och tränas relativt hårt. Hade nog varit smartare att ge en annan dag kanske.... nja jag vet inte. Han var iaf övertaggad och hoppade på stället och så, lite vårkänslor :) lät honom busa av sig nån minut och sen började jag jobba lite skritt och trav, skänkelvikningar. Kunde bara rida upp till Gammalskeda gård, efter det blev det för isigt. Red väl sisådär 30 ggr fram och tillbaka på en futtig liten grusväg som solen kommit åt, men bättre det än inget. Ser fram emot mer sol och mer värme så jag kan börja rida ordentligt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0