chester ikväll!!!

gillar nu när jag kommer igång och rider lite mer och oftare. Funderar på hur och var jag ska rida, vad jag ska ha för bett osv.
Igår var det ju tävlingsmöte, anmälde mig till ponnyhopplaget och ställde mig som reserv i dressyrlaget. Vi ska ha en träningsdag snart också! Kulkul. måste "fixa till" honom lite tills dess, kan ju inte ha en kräzy pony skenandes omkring på träning. Konstigt nog blir han ALLTID mer stressad i ridhus emd andra hästar, men sånt måste man ju också träna på om man tänkt rida fram när man ska tävla... :3
Kanske får göra om min anmälan förresten, har ev ngt på g....... Så kanske kan ändra från reserv till permanent? ;) NICE I SÅ FALL.
Måste försöka fixa en transport till den tolfte, behöver nog ha den heldag. Någon som har en jag kan hyra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0