diss...

Dagens diss går till bubbleroom. Jag skulle aldrig sätta upp deras annonser på min blogg, eftersom de praktiskt taget tar alla mina klick och ger till större bloggare. Säg att ni, fina läsare, skulle klicka 10 ggr var. Då borde det, om det fanns någon logik, vara jag som får pengarna för klicken ni gjort på MIN blogg? Nån som håller med?

Men nej, så är det inte. Summan av alla annonsklick på alla bloggar läggs ihop och betalas ut procentuellt, efter hur stor blogg man har. Så ni småbloggare, även fast ni genererar en sjuhelvetes massa klick på er blogg så är det bara kissies blogglön ni gör ännu fetare. Sad but true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0