hoppning!

OMG jag har transport till träningsdagen! Kalas!

Är dock lite osäker med hur jag ska göra med dressyrlaget, men får se efter träningen hur det går. Idag gick han skiiiiitbra i skritt och trav så länge jag RED. Vågade mig inte på galopp, tyckte inte det var underlag för det. Hittade massa gamla bilder på första sommaren med chester, O-M-G säger jag bara, ska tvinga samma tränare att ha lektioner för mig i år!

Eller ja, får se hur vi utvecklas framåt vårkanten när det blir bättre underlag överallt. hoppade en gnutta över den där granen idag igen, mest travhoppning eftersom det stärker upp dem lite mer, men blev några språng i galopp också. Det gick fint, visst, han blir pigg och stark, men får koll på honom ganska snabbt efter hindret. Snart kanske jag kan sluta göra halt och bara behöver bromsa lite? :P

Som det är just nu hoppar jag, gör halt, och galopperar sen framåt igen. Gör halten för att få honom att vänta. Brukar försöka lägga halten på rakt spår, men det gillar inte ponnyplutt. Bara att traggla vidare.

IMORGON borde mitt paket ha kommit. Hoppas det är fint på Chester. Är typ det mognaste jag köpt till honom...

2,5 år gammal bild, små pluttar är vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0