här kunde det stått en fyndig rubrik

åhåhå jag mår så dåligt fortfarande. fryser, har ont ihuvet, halsen och magen, uuusch. Är gnällig också, tyck synd om mig. Idag tänkte  jag klippa chester lite om jag orkar, mamma ska fota också tänkte jag, om jag lyckas rida alls idag. Vore ju fint innan all snö är borta :)
Funderar lite på hur jag ska göra med ridprofilen i år. Rida kvar med treorna eller börja rida med tvåorna? Vore kanske bättre att rida med tvåorna eftersom de rider eftermiddagar = lättare att hinna ta med häst sen i vår. men treorna är färre! Dilemma.
Ska släpa ut lite vatten åt hästarna om en halvtimme eller så, tänk vad härligt det vore med vattenkopp eller thermobar. Slippa köra ut 100 liter om dagen. men men! ha en bra dag, alla ni som tvingas iväg till skola idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0