uppmärksamma elaka kommentarer?

ska man eller ska man inte ta upp diskussion i ett eget inlägg? Är det fel att inte publicera vissa kommentarer?

Vet inte riktigt hur jag ställer mig i frågan. Typ 90% av de kommentarer jag får kommer aldrig publiceras. Den som skrivit har inte tänkt efter så mkt, så varför ska den få synas i min blogg? Ibland svarar jag på kommentarer i inlägg. Ofta för att författaren till kommentaren typ missförstått big time, kommer med påhopp jag känner jag vill rätta, eller ah. Jag vill svara. Att man i och med det ger puckot uppmärksamhet, är ju en annan sak. Det borde man ju inte göra. Är kluven till hur jag ska göra faktiskt!
... och ja, skrev detta inlägg pga en lite mindre trevlig kommentar som kommit in, vet inte om jag vill diskutera den här eller inte.

Vad tycker ni, publicera och "svar på tal" eller låta bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0